wyszukiwanie zaawansowane
» Regulamin zakupów
Poradnik Żywieniowy

Producenci

Systemy płatności

  • PayU

Kontakt

  • Medyk Sp. z o.o.
    NIP: 526-020-49-20
  • E-mail:sklep@medyk.com.pl
  • Telefon22 666 43 32
  • Fax22 664 04 51
  • Godziny działania sklepu9-16

Regulamin zakupów

REGULAMIN ZAKUPÓW

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego  – sklep.medyk.com.pl dotyczące: składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie Internetowym, dostarczania zamówionych produktów Konsumentowi, uiszczania przez Konsumenta ceny sprzedaży produktów, uprawnień Konsumenta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy oraz zasad składania i rozpatrywania reklamacji.
 

Do korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień na produkty, niezbędny jest:

a) komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową zgodną z Internet Explorer;

b) telefon komórkowy lub tablet z dostępem do sieci Internet i dowolną przeglądarką internetową zgodną Internet Explorer;

b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

Konsument jest uprawniony i zobowiązany do korzystania ze Sklepu Internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem.


Sklep Internetowy – sklep.medyk.com.pl prowadzony jest przez Medyk Sp. z o. o. NIP 526-020-49-20, 01-015 Warszawa, ul. Skwer Ks. Kardynała S. Wyszyńskiego 5 lokal 54 – zwaną w dalszej części umowy Operatorem Sklepu.

Operator Sklepu prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę: www.sklep.medyk.com.pl

Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje:

W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – po tym, jak do Operatora Sklepu dotrze od Konsumenta e-mail z zamówieniem.

W przypadku zamówień płatnych na konto bankowe – po tym jak wpłata lub kopia dowodu wpłaty dotrze na konto lub adres e-mail Operatora Sklepu.

Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Operatora Sklepu. W przypadku braku części towarów objętych zamówieniem Konsument jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument sprzedaży.

Konsument może wycofać lub zmodyfikować złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.

Po akceptacji i wysłaniu zamówienia wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta 22 666-43-32, 801 55 45 42 (godz. 9-16), e-mail sklep@medyk.com.pl.

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Konsumenta zamówienia.

Operator Sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Koszty dostawy towaru, koszty przesyłki, podatek VAT widoczne są w momencie składania zamówienia.


Czas dostawy  to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości.

Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy. Przesyłki dostarcza Poczta Polska, InPost lub firma kurierska. Czas dostawy: do 7 dni roboczych – Poczta Polska, InPost; do 3 dni roboczych – Kurier.

Konsument może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

  • przy odbiorze – należność pobiera listonosz lub kurier;
  • przelewem bankowym na konto Operatora sklepu.
  • PayU – płatność na konto bankowe Operatora sklepu.

Przesyłki zagraniczne realizowane będą tylko po wpłacie kosztów przesyłki i wartości zamawianych towarów na konto Operatora Sklepu. W celu skalkulowania kosztów przesyłki do danego kraju prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta +48 22 666-43-32, 801 55 45 42 (godz. 9-16), e-mail sklep@medyk.com.pl.

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Konsument ma prawo:

– Zrezygnować z towaru kupionego (odstąpić od umowy) w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

– Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolny sposób: telefonicznie +48 22 666 43 32 lub wysyłając e-mail na adres bok@medyk.com.pl

Zwracany towar należy odsyłać na adres Operatora Sklepu razem z otrzymaną wraz z nim fakturą z adnotacją zwrot.

Jeżeli konsument odstąpi od umowy, należy mu się zwrot ceny towaru oraz kosztów wysyłki poniesionych przy zakupie. W przypadku, gdy konsument wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy standardowy sposób dostarczenia oferowany przez Operatora Sklepu, Operator nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów.

Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument.

 Pieniądze za odesłany Produkt zostaną zwrócone w terminie 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Konsumenta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Jeżeli po otrzymaniu towaru Konsument znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien poinformować o tym Operatora Sklepu w celu ustalenia wymiany towaru na wolny od wad.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl