wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Regulamin zakupów
Systemy płatności
  • PayU
  • PayPal
  • Przelewy24
Kontakt
  • Medyk Sp. z o.o.
    NIP: 526-020-49-20
  • E-mail:sklep@medyk.com.pl
  • Telefon22 666 43 32
    22 664-04-51
    801554542
  • Fax22 664 04 51
  • Godziny działania sklepuOdbiór osobisty w godzinach 9-16

Regulamin zakupów

REGULAMIN ZAKUPÓW

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.sklep.medyk.com.pl zwany dalej Sklepem Internetowym i dotyczy: składania zamówień na produkty, dostarczania zamówionych produktów, uiszczania przez Konsumenta ceny sprzedaży produktów, uprawnień Konsumenta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy oraz zasad składania i rozpatrywania reklamacji. Do korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień na produkty, niezbędny jest:
a) komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową zgodną z Internet Explorer; b) telefon komórkowy lub tablet z dostępem do sieci Internet i dowolną przeglądarką internetową zgodną Internet Explorer; b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail) lub aktywne konto Facebook. Konsument jest uprawniony i zobowiązany do korzystania ze sklepu internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem.
Sklep Internetowy – sklep.medyk.com.pl prowadzony jest przez Medyk Sp. z o. o. NIP 526-020-49-20, 01-015 Warszawa, ul. Skwer Kard. S. Wyszyńskiego 5/54 - zwaną w dalszej części umowy Operatorem Sklepu. Operator Sklepu prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę: www.sklep.medyk.com.pl
Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje: w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – po tym, jak do Operatora Sklepu dotrze od Konsumenta e-mail z zamówieniem,w przypadku zamówień płatnych przelewem, kartą bankową – po tym jak potwierdzenie wpłata lub kopia dowodu wpłaty dotrze na konto lub adres e-mail Operatora Sklepu.
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Operatora Sklepu. W przypadku braku części towarów objętych zamówieniem Konsument jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). Zwrot nadpłaty przezywany jest na konto bankowe Konsumenta w terminie 14 dni. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży. Towary te mogą posiadać uszkodzenia mechaniczne.Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument sprzedaży.
Konsument może wycofać lub zmodyfikować złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Po akceptacji i wysłaniu zamówienia wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta 22 666-43-32, 801 55 45 42 (godz. 9-16), e-mail sklep@medyk.com.pl.
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają stosowny podatek VAT.
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Konsumenta zamówienia.Operator Sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
Koszty dostawy towaru, koszty finansowe, koszty przesyłki oraz podatek VAT widoczne są w momencie składania zamówienia.
Czas dostawy to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości.
Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy. Przesyłki dostarcza Poczta Polska lub inny operator pocztowy oraz firma kurierska. Czas dostawy przesyłki zazwyczaj nie przekracza 7 dni roboczych – Poczta Polska i 3 dni roboczych – Kurier.
Konsument może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: Gotówką przy odbiorze – należność pobiera Operator Sklepu, listonosz lub kurier. Przelewem bankowym na konto Operatora sklepu. Kartą bankową. Płatności do Operatora Sklepu można przekazywać za pośrednictwem serwisów płatniczych partnerów sklepu.
Przesyłki zagraniczne realizowane będą tylko po wpłacie kosztów przesyłki i wartości zamawianych towarów na konto Operatora Sklepu. W celu skalkulowania kosztów przesyłki do danego kraju prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta +48 22 666-43-32, 801 55 45 42 (godz. 9-16), e-mail: sklep@medyk.com.pl.
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Konsument ma prawo odstąpić od umowy - zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru. Konsument może złożyć Oświadczenie o odstąpieniu od umowy – stosowny dokument znajduje się na stronie sklepu wysyłając e-mail na adres sklep@medyk.com.pl. Zwracany towar należy odsyłać na adres Operatora Sklepu razem z otrzymaną wraz z nim dowodem sprzedaży z adnotacją zwrot i Oświadczeniem Zwrotu. Jeżeli Konsument odstąpi od umowy, należy mu się zwrot ceny towaru oraz kosztów wysyłki poniesionych przy zakupie w terminie 14 dni. Koszt odesłania towaru do Operatora Sklepu w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument. W przypadku, gdy konsument wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy standardowy sposób dostarczenia oferowany przez Operatora Sklepu, Operator nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter cech i funkcjonowania.
Zgodnie z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, Konsument ma prawo złożyć reklamację zakupionego towaru w której określa swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). Jej podstawą może być rękojmia albo gwarancja (o ile została udzielona). Jeżeli po otrzymaniu towaru Konsument znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien poinformować o tym Operatora Sklepu. Zgodnie z art. 561[5] Kodeksu cywilnego w przypadku reklamacji z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej Konsument otrzyma odpowiedź na złożoną reklamację w terminie 14 dni.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń powstałych podczas transportu towaru, Konsument zobowiązany jest przesłać dowód zakupu, zdjęcie uszkodzonego opakowania oraz protokół uszkodzenia przesyłki. Reklamacja Konsumenta będzie rozpatrzona w terminie 14 dni.
Pieniądze za odesłany towar/y zostaną zwrócone w terminie 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Konsumenta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.

Przetwarzanie danych osobowych związanych ze zwrotem towarów określa polityka prywatności Operatora Sklepu.


Warszawa marzec 2019
 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl